Arena Sport Unik ! Padang Golf Pertama di Dunia Untuk kaum Nudis

Diposting oleh email

Thank you for using rssforward.com! This service has been made possible by all our customers. In order to provide a sustainable, best of the breed RSS to Email experience, we've chosen to keep this as a paid subscription service. If you are satisfied with your free trial, please sign-up today. Subscriptions without a plan would soon be removed. Thank you!
Ini sebuah konsep permainan golf yang baru dan pertama di dunia. digelar sebagai Naturist Golf.
La Jenny, sebuah resort di pantai barat Perancis - tidak terlalu jauh dari Bordeaux, dikatakan sebagai resort golf naturalist satu-satunya yang ada di dunia ini. La Jenny dibentuk pada tahun 1993 dan diperluas sehingga merangkum keluasan 9 hektar pada tahun 2009.



Dengan hanya mempunyai 6 lubang, padang golf di sini tidaklah terlalu besar seperti lapangan standard untuk kejuaraan golf yang biasanya mempunyai lebih dari 18 lubang dengan keluasan paling kurang 60 hektar. tempatnya dianggap memadai memandangkan tak ramai orang yang sanggup menghabiskan masa yang lama berjalan di padang yang luas tanpa seurat benang. Keenam-enam lubang itu termasuklah 4 par 3s dan 2 par 4s.



Resort ini turut menyediakan sesi pembelajaran golf secara individu dan berkumpulan dengan tenaga professional terlatih. Di sini tidak terdapat sebarang halangan dari segi peraturan termasuklah keperluan untuk memiliki handicap adalah tidak diwajibkan. Slogan mereka; "At La Jenny, golf is available for everyone. See you soon for a tee-off."

http://pangkalan-unik.blogspot.com/2011/07/arena-sport-unik-padang-golf-pertama-di.html

e-musafir 03 Jul, 2011


--
Source: http://wahw33d.blogspot.com/2011/07/arena-sport-unik-padang-golf-pertama-di.html
~
Manage subscription | Powered by rssforward.com

MAAF,KHUSUS YANG PUNYA HP SAJA YANG BOLEH KLIK ini:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

{ 0 komentar... read them below or add one }

Posting Komentar